منو کاربری
سبد خرید

اخبار فناوری خوراک آر اس اس

11 فروردین می میکس فولد، اولین گوشی تاشدنی شیائومی، رونمایی شد
panahi 0 7898
می میکس فولد نتیجه‌ی اولین تلاش شیائومی برای تولید گوشی تاشدنی است. این گوشی که صفحه‌نمایش باکیفیت و دوربین توانمند دارد، در بازار باید با نماینده‌های سامسونگ و هواوی رقابت کند.صفحه‌نمایش بزرگ داخلی شیائومی می میکس فولد از نوع OLED است و ابعادش به 8٫01 اینچ می‌رسد و محتوا را با نسبت تصویر 4:3 و وضوح + 1440p به‌نمایش می‌گذارد. صفحه‌نمایش شیائومی می ..
18 دی مشخصات گوشی جدید Redmi Note 9T
panahi 0 8110
مسئولان شرکت چینی شیائومی این روزها شدیدا مشغول بوده و در تدارک معرفی گوشی هوشمند ردمی نوت 9T هستند. این محصول، آخرین عضو خانواده Redmi Note 9 خواهد بود. هفته گذشته شاهد انتشار بنچمارک ردمی نوت 9T بودیم و حالا نوبت به لو رفتن برخی مشخصات سخت‌افزاری و قیمت یورویی آن رسیده است.در ابتدای امر، شاهد تصاویر تبلیغاتی این محصول هستیم که در قسمت پایین، آن‌ه..
09 دی گوشی شیائومی می ۱۱ رونمایی شد
panahi 0 8512
پس از مدت‌ها انتظار و شایعه، بالاخره اولین گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدارگون 888 معرفی شد. این گوشی شیائومی Mi 11، پرچمدار جدید است.نمایشگرشیائومی Mi 11 از نمایشگر 6.81 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل در این گوشی بهره برده است که این نمایشگر به واسطه‌ی گوریلا گلس Victus محافظت می‌شود و دارای رفرش ریت 120 هرتزی است. همانطور که در ..
07 دی گوشی جدید شیائومی بدون شارژر
panahi 0 7871
به نظر می رسد اپل تنها شرکتی نیست که شارژر را از پک دستگاه های تازه خود حذف می کند. زیرا شیائومی اعلام کرده موبایل mi 11  بدون شارژر روانه بازار می شود.البته دلیل این کار نیز روشن است، بسیاری از کاربران شارژرهای قدیمی خود را استفاده می کنند و بنابراین حذف آنها به حفظ محیط زیست و کوچکتر شدن بسته بندی دستگاه ها منجر می شود. قرار است شیائومی فردا کنفر..
28 آذر گوشی ردمی 9 پاور شیائومی معرفی شد
panahi 0 5999
 شیائومی یک گوشی جدید به نام Redmi 9 Power معرفی کرد. در ادامه این نوشتار به معرفی، مشخصات و قیمت گوشی ردمی 9 پاور شیائومی می‌پردازیم.Redmi 9 Power به یک صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر +FullHD مجهز است که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در ناچ واتر دراپ خود جای داده است. صفحه نمایش ردمی 9 پاور توسط شیشه گوریلا گلس نسل 3 محافظت می‌شود. از..
17 آذر فروش گوشی هوشمند شیائومی از اپل پیشی گرفت
panahi 0 8115
بازار فروش تلفن های همراه هوشمند نسبت به زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا اندکی رونق گرفته است و همین امر نیز موجب شده است که چیدمان جدول میزان فروش کمپانی های سازنده همراه های هوشمند دچار تغییر شود.گزارش های به دست آمده از مرکز تحلیل گارتنر حاکی از آن است که شیائومی توانست اپل را در زمینه فروش همراه های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2020 پشت سر بگذارد و..
05 آذر گوشی Poco M3 شیائومی معرفی شد
panahi 0 6523
سرانجام شیائومی به طور رسمی پوکو ام 3 را به عنوان سومین و ارزان‌ترین گوشی از سری محبوب پوکوفون معرفی کرد. پوکو M3 دارای ویژگی‌های قابل توجهی چون باتری 6000 میلی آمپر ساعت، چیپست Snapdragon 662 و بلندگو استریو است.آنچه که درباره گوشی Poco M3 شیائومی در همان نگاه اول جلب توجه می‌کند، تضاد زیبای حاصل از ترکیب پنل جلویی تقریباً یک دست با برآمدگی بزرگ د..
02 آذر شارژر 33 وات شیائومی به قیمت 13 دلار
panahi 0 5979
شیائومی شارژر سریع جدیدی را با نام Mi 33W SonicCharge 2.0 Charger در هند معرفی کرده است. قیمت آن 999 روپیه یا 13 دلار است و برخلاف سرشارژر گالیوم نیترات 65 وات نوبیا، در یک گزینه سفید رنگ وجود دارد. این آداپتور برق با کابل 100 سانتی متری (1 متری) USB Type-A به USB Type-C نیز عرضه می شود. مشتریان علاقه مند می توانند آن را از Mi.com فروشگاه آنلاین رس..
22 آبان لنز حرفه ای دوربین برای اولین بار به گوشی اضافه می شود
panahi 0 5355
شرکت شیائومی برای اولین بار لنزی را تولید کرده که مانند لنز دوربین های حرفه ای باز و بسته و جمع می شود. این لنز دارای یک دیافراگم عریض هم هست. لنز حرفه ای شیائومی بر روی بدنه گوشی های تولیدی این شرکت نصب شده و در زمانی که از آن استفاده نمی شود جمع شده و در زمان استفاده باز می شود.مهم ترین مزیت طراحی چنین لنزی امکان زوم اپتیکال عمقی و بی سابقه است، ..
10 آبان گوشی تاشوی شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی
panahi 0 6820
با داغ شدن بحث استفاده از صفحه نمایش های تاشو در گوشی های هوشمند این بار نوبت کمپانی شیائومی برای رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی جدید می باشد.این گوشی که به احتمال فراوان Mi Fold یا Mi Flex نام دارد در نیمه دوم سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. به نظر می رسد شرکت شیائومی این گوشی را به منظور رقابت با دو رقیب دیگر خود یعنی گوشی Samsung Galaxy Fold و Hu..
08 آبان شیائومی علت استفاده از پنل LCD در Mi 10T را توضیح داد
panahi 0 5969
شیائومی اخیرا از سری تلفن‌های هوشمند Mi 10T 5G رونمایی و مدل پایه این خانواده را با قیمت 449 یورو روانه بازار کرده است. Mi 10T و Mi 10T Pro از چیپست پرچمدار کوآلکام یعنی اسنپدراگون 865 استفاده می‌کنند و از دوربین قدرتمندی بهره می‌برند تا یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین پرچمداران بازار باشند.با این حال، یکی از مشخصه‌های عجیب این گوشی که بسیاری را شگفت‌زده..
06 آبان رونمایی شیائومی از گوشی ردمی K30s با اسنپدراگون ۸۶۵
panahi 0 3414
 شیائومی از گوشی ردمی K30s رونمایی کرد که از بین ویژگی‌های مهم آن می‌توانیم به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز اشاره کنیم. اگر این مشخصات آشنا به نظر می‌رسدند، به این دلیل است که این گوشی همان شیائومی Mi 10T محسوب می‌شود و قرار است حالا با نامی جدید راهی بازار شود.مهم‌ترین تفاوت ردمی K30s ..
نمایش 1 تا 12 از 15 (2 صفحه)
ارسال کالا از انبار شیراز و تهران می باشد